İlçe örgütünün daha modern ve işlevsel bir mekâna taşınması, partililer tarafından memnuniyetle karşılandı.
CHP Osmancık İlçe Başkanı Mahmut Özhan Arslan, yeni binanın ilçeye ve parti teşkilatına hayırlı olmasını dileyerek, taşınma sürecinin tamamlandığını ve bundan sonraki çalışmaları yeni binada sürdüreceklerini ifade etti. Arslan, yeni hizmet binasının hem parti üyelerine hem de Osmancıklı vatandaşlara daha iyi hizmet sunma imkânı sağlayacağını belirtti.
Yeni ilçe binasının toplantılar ve vatandaş buluşmaları açısından önemli bir merkez olacağını vurgulayan Arslan, CHP Osmancık İlçe örgütü olarak ilçede aktif ve kapsayıcı çalışmalarını kararlılıkla sürdüreceklerini dile getirdi.




