Toprak Mahsulleri Ofisi, İskilip’te hububat alımlarına başladı.
İskilip Ziraat Odası Başkanı Adem Efe, hububat alımlarının başlaması dolayısıyla yaptığı açıklamada, sezonun çiftçiler için hayırlı ve bereketli olmasını temenni etti.

Efe, üreticilerin hasat döneminde emeklerinin karşılığını almasını dileyerek, TMO alımlarının ilçedeki çiftçiler açısından önem taşıdığını ifade etti.
Muhabir: Ebru Çalık





