Osmancık Belediyesi tarafından, ilçenin doğal, tarihi ve kültürel güzelliklerini öğrencilerin bakış açısıyla yansıtmak amacıyla düzenlenen “Öğrencilerin Gözünden Osmancık – Osmancık Manzarası” Fotoğraf Yarışması sonuçlandı. Yarışma, öğrencilerin yoğun ilgisiyle gerçekleştirildi.

Düzenlenen yarışmada dereceye giren öğrenciler; Kayra Uslu (Mesleki Eğitim Merkezi – MESEM), Ayhan Çıplak (Atatürk Ortaokulu) ve Medine Rehan Danacı (Nenehatun Ortaokulu) oldu. Öğrenciler, Osmancık’ın farklı güzelliklerini fotoğraf kareleriyle en iyi şekilde yansıtmalarıyla jüri tarafından takdir edildi.

Osmancıkenguzulfoto (3)

Yarışma kapsamında sergileme ödülü almaya hak kazanan öğrenciler ise; Beyza Zeynep Yeğen (İsmail Karataş Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi), Ahmet Talha Kesgin (Kamil Ortaokulu), Duha Toprak Güderer (İnönü Zaferi İlkokulu), Elif Ecrin Kökez (Borsa İstanbul Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi), Esmanur Temizel (İsmail Karataş Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi), Kürşad Tuğrul Ünal (15 Temmuz Şehitleri Anadolu Lisesi), Öykü Miray Şimşek (Osmangazi İlkokulu), Tutku Şen (Borsa İstanbul Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi), Yüsra Alaca (Ömer Derindere Fen Lisesi) ve Zeynep Ela Germeç (Osmangazi İlkokulu) oldu.

Osmancık Cemevi’nin temeli atılıyor
Osmancık Cemevi’nin temeli atılıyor
İçeriği Görüntüle

Osmancıkenguzulfoto (2)

Osmancık Belediyesi yetkilileri, yarışmaya katılan tüm öğrencileri tebrik ederek, bu tür etkinliklerin öğrencilerin sanatsal yönlerini geliştirmesinin yanı sıra, ilçenin tanıtımına da önemli katkı sağladığını ifade etti. Yarışma kapsamında seçilen fotoğrafların sergilenerek vatandaşlarla buluşturulacağı bildirildi.

Muhabir: Ebru Çalık