Çorum'un Osmancık İlçesi'ndeki Anadolu İmam Hatip Lisesi(İHL) tarafından geleneksel olarak düzenlenen doğa yürüyüşü etkinliği, bu yıl da gerçekleştirildi.

Doğa yürüyüşünde bu yıl ki mesaj ‘Kuzeyden Osmancık’a bakış’ olarak belirlendi. Şenyurt Mahallesi’nden yola çıkan öğrenciler; belirlenen yürüyüş rotasını takip ederek önce Dereboğazı Göletine ulaştılar.

Burada bir süre dinlenerek, eşsiz manzaranın keyfini çıkartan öğrenciler; kuzeydeki dağ yamaçlarını aşarak Emire Deresine, oradan da Osmancık kent merkezine ulaştılar.

Osmancık Anadolu İmam Hatip Lisesi, düzenlenen doğa yürüyüşüyle hem stres attılar, hem de temiz doğa havası alma fırsatı buldular.
Muhabir: Naci Aygün




