Ankara’da gerçekleştirilen ziyarette çeşitli konular üzerine istişarelerde bulunulduğu öğrenildi.

Başkan Remzi Torun, nazik misafirperverliği ve samimi sohbeti dolayısıyla Genel Müdür Muhammet Selami Yazıcı’ya teşekkür ederek çalışmalarında başarı dileğinde bulundu.

Başkan Torun: “Karanfil Uyar’ın atanması bizleri gururlandırdı”
Başkan Torun: “Karanfil Uyar’ın atanması bizleri gururlandırdı”
İçeriği Görüntüle

Torun, şehir ve hemşehriler adına verimli görüşmeler gerçekleştirmeye devam ettiklerini ifade etti.

Muhabir: Merve Kayış