Remzi Torun’dan Kültürel Miras ve Proje Görüşmesi
Remzi Torun’dan Kültürel Miras ve Proje Görüşmesi
İçeriği Görüntüle

Başkan Torun, ilçenin yetiştirdiği değerli bürokratlardan biri olan Karanfil Uyar’ın önemli bir göreve atanmasının Uğurludağ adına gurur verici olduğunu ifade etti.

Karanfil Uyar’ın uzun yıllar boyunca Sosyal Güvenlik Kurumu’nun çeşitli kademelerinde azim, gayret ve özveriyle görev yaptığını belirten Torun, yeni görevinin hayırlı olmasını temenni etti.

Uğurludağ Belediye Başkanı Remzi Torun açıklamasında, “İlçemizin yetiştirdiği değerli bürokratlarımızdan Karanfil Uyar’ın, Çankırı Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürü olarak atanmasından büyük memnuniyet duydum. Uzun yıllar boyunca kurumun çeşitli kademelerinde azim, gayret ve özveriyle görev yapan Karanfil Hanım’ın bu önemli göreve layık görülmesi bizleri gururlandırmıştır. Kendisini tebrik ediyor, yeni görevinde üstün başarılar diliyorum. Çankırı’mıza ve kurumumuza hayırlı olsun” ifadelerini kullandı.

Muhabir: Ulaş Odabaş