Kaymakamlık toplantı salonunda düzenlenen toplantı, İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan sunumla başladı. Sunumda, ilçede bağımlılıkla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar ve belirlenen hedefler ele alındı.

Toplantıda ayrıca kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi, mevcut uygulamaların etkinliği ve bağımlılıkla mücadeleye yönelik alınacak yeni tedbirler değerlendirildi.

Yetkililer, toplum sağlığını korumaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

Boğazkale’nin tarihine yolculuk yaptılar: Hayran kaldılar
Boğazkale’nin tarihine yolculuk yaptılar: Hayran kaldılar
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Merve Kayış