Kaymakamlık toplantı salonunda düzenlenen toplantı, İlçe Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan sunumla başladı. Sunumda, ilçede bağımlılıkla mücadele kapsamında yürütülen çalışmalar ve belirlenen hedefler ele alındı.

Toplantıda ayrıca kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi, mevcut uygulamaların etkinliği ve bağımlılıkla mücadeleye yönelik alınacak yeni tedbirler değerlendirildi.

Yetkililer, toplum sağlığını korumaya yönelik çalışmaların kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.

Sungurlu’da minik öğrencilerden hatim sevinci
Sungurlu’da minik öğrencilerden hatim sevinci
İçeriği Görüntüle

Muhabir: Merve Kayış