Bu kapsamda VakıfBank Müdürü Beytullah Özdemir ile Kaan Abdullah Yelmenoğlu, Sağlık-Sen Çorum Şube Başkanı Ahmet Saatci’yi ziyaret etti. Gerçekleşen ziyarette, yeni döneme ilişkin iyi dilekler iletilirken karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Şube Başkanı Ahmet Saatci, nazik ziyaretleri dolayısıyla Özdemir ve Yelmenoğlu’na teşekkür etti. Saatci, sendikal çalışmaların yeni dönemde de aynı kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.

Bakanlık yetkilileri Çorum'a geldi:  200 yataklı hastanede sona doğru
Bakanlık yetkilileri Çorum'a geldi: 200 yataklı hastanede sona doğru
İçeriği Görüntüle

Ziyaret, iyi niyet temennileriyle sona erdi.

Muhabir: Ebru Çalık