Türkiye’nin farklı illerinden gelen sporcular, şampiyona kapsamında Osmancık’ta bir araya geldi. Osmancık’ta bu yıl ikincisi düzenlenen İşitme Engelliler Badminton Türkiye Şampiyonası dolayısıyla Osmancık Tabiat Parkı Salonu’nda, Osmancık Kaymakamlığı ve Belediye iş birliğinde akşam yemeği programı düzenlendi.

Programa Osmancık Kaymakamı Furkan Duman, Belediye Başkanı Ahmet Gelgör, sporcular ve antrenörler katıldı. Samimi bir ortamda gerçekleşen programda sporcularla yakından ilgilenen protokol üyeleri, şampiyonanın ilçede düzenlenmesinden duydukları memnuniyeti dile getirdi.

Muhabir: Ebru Çalık



