Osmancık Kent Ormanları piknik alanında gerçekleştirilen buluşmada öğretmenler, mangal yapıp semaverde çay demleyerek yoğun geçen eğitim döneminin ardından keyifli bir gün geçirdi.

Osmancık’ta bir ilk: Bu araç zemini iyileştirecek
Osmancık’ta bir ilk: Bu araç zemini iyileştirecek
İçeriği Görüntüle

Etkinlikte öğretmenler, yıl boyunca yürütülen çalışmalar ve eğitim faaliyetleri hakkında sohbet etme imkânı bulurken, birlik ve beraberlik duygularını da pekiştirdi.

Öğretmenler, düzenlenen dönem sonu etkinliğinin moral ve motivasyon açısından önemli olduğunu belirterek, yeni eğitim öğretim yılı öncesinde dinlenme fırsatı bulduklarını ifade etti.

Sosyal ve kültürel etkinliklerin öğretmenler arasındaki dayanışmayı güçlendirdiği vurgulanarak, benzer organizasyonların önümüzdeki dönemlerde de devam edeceği kaydedildi.

Muhabir: Ulaş Odabaş