Mustafa Cebeci'den ziyaret eden misafirlere teşekkür
Mustafa Cebeci'den ziyaret eden misafirlere teşekkür
İçeriği Görüntüle

Toplantıda, belediyenin gündeminde yer alan konular görüşülerek değerlendirmelerde bulunuldu.

Belediye Başkanı Mustafa Cebeci başkanlığında yapılan toplantıda, ilçeye yönelik hizmetler ve planlanan çalışmalar ele alındı.

Muhabir: Merve Kayış