Yıkılıp, yeniden yapılacak: Geçici adresinde hizmet veriyor
Yıkılıp, yeniden yapılacak: Geçici adresinde hizmet veriyor
İçeriği Görüntüle

Programa Başhekim Muhammed Gömeç, Destek ve Kalite Müdürü Kadir Kocatürk ile müdür yardımcıları katıldı. Etkinlik kapsamında Başhekim Muhammed Gömeç, çalışanları makamında kabul etti.

9B869057 8C6C 49B3 844D 360Bb3A2Fc16

Başhekim Gömeç, özellikle destek hizmetlerinde görev yapan işçilerin sağlık sistemindeki kritik rolüne dikkat çekerek, tüm çalışanların 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü kutladı. Emek ve özveriyle görev yapan personelin her zaman yanında olduklarını ifade eden Gömeç, huzurlu ve verimli bir çalışma ortamının önemine vurgu yaptı.

Df5D8274 F1D9 4580 B185 63804A11Aeaf

Program sonunda hastane yönetimi tarafından çalışanlara teşekkür edilerek çeşitli ikramlarda bulunuldu.

Muhabir: Ebru Çalık