Çorum Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Levent Tuzcu, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü dolayısıyla kentteki sendika ve meslek odalarına anlamlı ziyaretler gerçekleştirdi.
HAK-İŞ’e bağlı Hizmet-İş Sendikası ile Çorum Esnaf ve Sanatkârlar Odası’nı ziyaret eden Tuzcu, emekçilerin haklarına, alın terinin değerine ve dayanışmanın önemine dikkat çekti. İş gücünün toplumsal kalkınmadaki yerine vurgu yapan Tuzcu, “1 Mayıs, emeğin onurlandırıldığı, birlik ve beraberliğin güçlendiği özel bir gündür” dedi.
1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü kapsamında, Çorum Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürü Levent Tuzcu, iş dünyasının önemli temsilcileriyle bir araya geldi. HAK-İŞ’e bağlı Hizmet-İş Sendikası’nı ve Çorum Esnaf ve Sanatkârlar Odası’nı ziyaret eden Tuzcu, istişarelerde bulunarak emekçilerin sorunlarını dinledi, çalışma hayatına ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Ziyaretlerde, sendika yöneticileri ve oda başkanlarıyla yapılan görüşmelerde, iş gücünün toplumsal kalkınmadaki yerine dikkat çeken Tuzcu, 1 Mayıs’ın birlik ve dayanışma ruhunun en güçlü hissedildiği günlerden biri olduğunu ifade etti. Tuzcu, “1 Mayıs, alın terinin, emeğin ve dayanışmanın sembolü olan çok kıymetli bir gündür. Emek, her alanda kutsaldır. Bu nedenle emekçilerin haklarının korunması ve çalışma koşullarının iyileştirilmesi hepimizin ortak sorumluluğudur.” dedi.
İl Müdürü Levent Tuzcu, sadece sendika ve oda temsilcileriyle değil, farklı sektörlerde faaliyet gösteren bazı fabrikaları da ziyaret etti. Sahada çalışan işçilerle bir araya gelen Tuzcu, onların taleplerini dinledi, sorunlarına çözüm üretmek için İŞKUR’un her zaman yanlarında olduğunu vurguladı.
Yaptığı açıklamada, “1 Mayıs, alın teriyle çalışan emekçilerimizin günüdür. Çalışanlarımızın emeği, ülkemizin kalkınmasında ve refahında en büyük paya sahiptir. İŞKUR olarak, çalışanların yanında olmaya, onların haklarını savunmaya ve çalışma koşullarını iyileştirmeye devam edeceğiz. Bu vesileyle, tüm çalışanlarımızın 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü’nü en içten dileklerimle kutluyorum.” ifadelerini kullandı.
Tuzcu, ayrıca çalışma hayatının tüm paydaşlarının katılımıyla, daha adil ve sürdürülebilir bir iş gücü piyasasının inşa edilmesi gerektiğini belirterek, Çorum’da istihdama katkı sunan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür etti.

