Başkan Arslan mesajında, Aşure Günü’nün birlik, beraberlik, kardeşlik ve paylaşma duygularını daha da güçlendirmesini temenni etti.
Bereketin ve dayanışmanın simgesi olan bu mübarek günde gönüllerin sevgiyle, sofraların bereketle dolmasını dileyen Arslan, yapılan hayırların ve duaların Yüce Allah katında kabul olmasını niyaz etti.
Başkan Şerif Arslan, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“Aşure Günü’nün; birlik, beraberlik, kardeşlik ve paylaşma duygularımızı daha da güçlendirmesini temenni ediyorum. Bereketin ve dayanışmanın simgesi olan bu mübarek günde, gönüllerimizin sevgiyle, sofralarımızın bereketle dolmasını diliyor; yapılan hayırların ve duaların Yüce Allah katında kabul olmasını niyaz ediyorum. Aşure Günümüz mübarek olsun.”




