AK Parti Çorum Milletvekili Yusuf Ahlatcı, 9 Nisan 2026 tarihli ve 2026/123 sayılı Cumhurbaşkanlığı Kararnamesi ile Ankara İl Emniyet Müdürlüğü görevine atanan Maksut Yüksek’i makamında ziyaret etti.
Gerçekleşen ziyarette AK Parti İstanbul Milletvekili Yahya Çelik, AK Parti Ordu Milletvekili İbrahim Ufuk Kaynak ile Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı Yerel Yönetimler Genel Müdürlüğü Eğitim Hizmetleri, Dış İlişkiler ve Koordinasyon Daire Başkanı hemşehrimiz Halil İbrahim Azak da yer aldı.

Ziyarette güvenlik hizmetleri, kamu düzeni ve Ankara’da yürütülen çalışmalar başta olmak üzere çeşitli konular üzerine görüş alışverişinde bulunulduğu öğrenildi.
AK Parti Çorum Milletvekili Yusuf Ahlatcı, Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek’e yeni görevinde başarı dileğinde bulunarak, “Sayın Müdürümüzün bugüne kadar görev yaptığı her noktada önemli çalışmalara imza attığını biliyoruz. Ankara gibi stratejik öneme sahip bir şehirde de başarılı hizmetler gerçekleştireceğine inanıyoruz. Nazik ev sahipliği ve samimi sohbetleri dolayısıyla kendilerine teşekkür ediyorum” dedi.
Toplum huzuru ve güvenliğinin büyük önem taşıdığına dikkat çeken Ahlatcı, emniyet teşkilatının fedakârca görev yaptığını belirterek, tüm güvenlik güçlerine çalışmalarında kolaylıklar diledi.

Ankara İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek ise ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, “Nazik ziyaretleri dolayısıyla Sayın Milletvekilimiz Yusuf Ahlatcı ve beraberindeki heyete teşekkür ediyorum. Ankara’nın huzur ve güvenliği için emniyet teşkilatımızla birlikte gece gündüz çalışmayı sürdürüyoruz. Vatandaşlarımızın güvenliği ve kamu düzeninin korunması adına görevimizi en iyi şekilde yerine getirmeye devam edeceğiz” ifadelerini kullandı.
Maksut Yüksek, kurumlar arası iş birliği ve dayanışmanın önemine de dikkat çekerek, kamu hizmetlerinin koordinasyon içerisinde yürütülmesinin önem taşıdığını kaydetti.


