Hitit Üniversitesi öğrencileri, Çorum Belediyesi Engelli Eğitim Merkezinde özel bireyler için kurabiye yaptı.

“Gönüller Sağlıklı Kurabiye ile Şekilleniyor” sloganıyla başlatılan etkinliğin bu yıl ikincisi düzenlendi. Etkinlik, Hitit Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü, Beslenme ve Diyetetik Kulübü ve Çorum Belediyesi işbirliğinde Çorum Belediyesi Engelli Eğitim Merkezinde gerçekleştirildi.

Ahlatcı Holding şirketi GoldForce’tan dikkat çeken başarı
Ahlatcı Holding şirketi GoldForce’tan dikkat çeken başarı
İçeriği Görüntüle

Beslenme ve Diyetetik Kulübü öğrencileri, rafine şekersiz ve yulaflı kurabiyeleri en özel kardeşleriyle birlikte hazırladılar. Çeşitli malzemelerle farklı şekillerde kurabiyeler hazırlayan özel bireyler, eğlenceli vakit geçirdi.

Program sonunda ise fırından çıkan sıcak kurabiyeler, öğrencilere ikram edildi.