Sedat Baran Ortaokulu’nda oluşturulan kütüphanenin açılışı, Sungurlu Kaymakamı Mutlu Köksal tarafından gerçekleştirildi.

Açılışta konuşan Kaymakam Mutlu Köksal, başta Dernek Çorum Şube Başkanı Galip Deniz olmak üzere kütüphanenin kazandırılmasında emeği geçenlere teşekkür etti.

Şehit Lokman Tıknazoğlu’nun adını yaşatacak kütüphanenin, öğrencilerin eğitim hayatına önemli katkı sunması bekleniyor.
Muhabir: Ebru Çalık



