Ziyarette üniversiteler arası iş birliği, eğitim alanındaki gelişmeler ve bölgesel projeler üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
Vali Çalgan, iki rektöre nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederek, üniversitelerin bölgesel kalkınmadaki rolüne dikkat çekti.
Muhabir: Merve Kayış

