Sungurlu’da üreticilere B-Reçete eğitimi verildi
Sungurlu’da üreticilere B-Reçete eğitimi verildi
İçeriği Görüntüle

Kaymakam Köksal, Sungurlu TOKİ Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Necip Fazıl Ortaokulu’nda düzenlenen karne programlarına katıldı.

Sınıfları ziyaret ederek öğrencilerle bir araya gelen Köksal, karnelerini alan öğrencileri tebrik etti. Öğrencilere eğitim hayatlarında başarılar dileyen Kaymakam Köksal, öğretmenlere ve velilere de yıl boyunca gösterdikleri emek ve desteklerden dolayı teşekkür etti.

Program sonunda tüm öğrencilere, öğretmenlere ve ailelere iyi tatiller dileyen Kaymakam Köksal, sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir yaz dönemi geçirilmesi temennisinde bulundu.

Muhabir: Merve Kayış