Gerçekleşen ziyarette ilçede yürütülen nüfus ve vatandaşlık hizmetleri hakkında değerlendirmelerde bulunulurken, kurumlar arasındaki iş birliği ve koordinasyonun önemi de ele alındı.

Kaymakam Burak Şapaloğlu, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek kamu hizmetlerinin etkin ve vatandaş odaklı şekilde yürütülmesinde kurumlar arası uyumun büyük önem taşıdığını ifade etti.

Başkan İsbir geleneksel piknikte hemşerileriyle buluştu
Başkan İsbir geleneksel piknikte hemşerileriyle buluştu
İçeriği Görüntüle

İl Müdürü Hacı Dede de Ortaköy'de yürütülen çalışmalar hakkında görüş alışverişinde bulunarak misafirperverliğinden dolayı Kaymakam Şapaloğlu'na teşekkür etti.

Samimi bir atmosferde gerçekleşen ziyaret, günün anısına çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.

Muhabir: Merve Kayış