Türkiye'de obezite oranı yükseldi: Her 5 kişiden 1'den fazlası obez
Türkiye'de obezite oranı yükseldi: Her 5 kişiden 1'den fazlası obez
İçeriği Görüntüle

Gerçekleşen ziyarette sağlık alanındaki çalışmalar ve kurumlar arası iş birliği konularında görüş alışverişinde bulunuldu. SGK İl Müdürü Mustafa Göncü, nazik ziyaretlerinden dolayı Erol Afacan ve yönetimine teşekkür ederek duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Muhabir: Ebru Çalık