Sosyal medya hesabından açıklama yapan Milletvekili Ahlatcı, Çorum FK’nın Süper Lig mücadelesi öncesinde şehrin iletişim teknolojisinde de üst seviyeye çıkarılacağını belirtti. Ahlatcı, dünyadaki modern stadyumlarda kullanılan ileri iletişim teknolojisinin Çorum Şehir Stadyumu’na kazandırılacağını ifade etti.
4G ve 5G Destekli Sistem Kurulacak
Türk Telekom Genel Müdürü Ebubekir Şahin’i ziyaret ettiğini aktaran Ahlatcı, stadyum için hazırlanan 4G ve 5G destekli iç mekân istasyon projesinin netleştiğini ve yer tespitlerinin tamamlandığını açıkladı.
Yeni sistemle birlikte maç öncesi, maç esnası ve maç sonrasında yaşanabilecek kapasite ve kapsama sorunlarının giderilmesi hedefleniyor. Stadyumda vatandaşlara aynı anda ve kesintisiz iletişim hizmeti sunulması amaçlanıyor.
Yeni Sezona Yetiştirilecek
Proje ve bütçe onaylarının tamamlandığını belirten Ahlatcı, montaj çalışmalarının yeni sezon lig maçları başlamadan önce tamamlanacağını bildirdi.
Kurulacak sistemin yoğun kullanım anlarında donma ve kesinti yaşanmaması için genişleyebilir mimariyle tasarlandığını belirten Ahlatcı, beklenmedik yoğunluk durumlarında en geç 1 hafta içinde ilave bant eklenebileceğini kaydetti.
“Stadyumumuz Modern Dijital Altyapıya Kavuşacak”
Yatırımın yalnızca stadyuma değil, bölgedeki iletişim altyapısına da katkı sağlayacağını vurgulayan Ahlatcı, canlı yayınlardan taraftar paylaşımlarına kadar birçok alanda daha güçlü ve kesintisiz hizmet verileceğini ifade etti.
Milletvekili Yusuf Ahlatcı, “Çorum’umuzdan desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen başta Cumhurbaşkanımız, liderimiz Sayın Recep Tayyip Erdoğan olmak üzere, Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığımıza ve Türk Telekom Genel Müdürümüz Sayın Ebubekir Şahin’e hemşehrilerimiz adına şükranlarımı sunuyorum. Şehrimize, stadımıza ve takımımıza hayırlı uğurlu olsun” dedi.


