Bursa’nın Osmangazi ilçesinde uzun süredir çevre ve halk sağlığını tehdit eden çöp ev, belediye ekiplerinin müdahalesiyle temizlendi. Kayıhan Mahallesi’nde bulunan ve tonlarca atığın biriktiği ev için vatandaşlardan gelen şikayetler üzerine yasal süreç başlatıldı.
Osmangazi Belediyesi’nin ilgili birimleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında, mahkeme kararı doğrultusunda eve girilerek kapsamlı temizlik operasyonu gerçekleştirildi. Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri, sağlık ve güvenlik önlemleri altında evde biriken atıkları dikkatli şekilde tahliye etti.
Ev içerisinde uzun süredir biriktirilen kıyafet, evsel atık ve çeşitli çöplerin oluşturduğu yoğun koku mahalle sakinlerini rahatsız ederken, yapılan müdahale ile sorun ortadan kaldırıldı. Çalışmalar sonucunda evden toplam 4 kamyon dolusu çöp çıkarıldığı bildirildi.
Temizlik işlemlerinin ardından ekipler tarafından detaylı dezenfeksiyon çalışması yapılarak yaşam alanı hijyenik hale getirildi.
Kayıhan Mahalle Muhtarı Ali Osman Işık, yapılan çalışmadan memnuniyet duyduklarını belirterek, vatandaşlardan gelen şikayetler üzerine sürecin başlatıldığını ve belediye ekiplerinin hızlı müdahalesiyle sorunun çözüldüğünü ifade etti.


