Buna göre Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı bir yıllık ‘wild card’ aldı ve yeni sezonda EuroLeague arenasında mücadele edecek.
EuroLeague'de gelecek sezon takım sayısının 20 olarak korundu ve Beşiktaş'ın lige dahil edilmesi kararı alındı. AS Monaco'nun geçici olarak EuroLeague'den ayrılmaya hazırlanma kararı alması sonrası oluşan boşluğu, 13 hissedar kulübün oy birliğiyle Beşiktaş doldurdu.
BEŞİKTAŞ'TAN AÇIKLAMA
Beşiktaş, resmi web sitesinden yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:
2026-27 sezonunda bir yıllık wildcard (özel davet) hakkı kazanan Erkek Basketbol Takımımız, yeniden EuroLeague’de mücadele edecek.
Erkek Basketbol Takımımıza EuroLeague’de başarılar diler, kamuoyunun bilgisine saygılarımızla sunarız."




