Gerçekleştirilen ziyarette, Sungurlu’nun geleceği açısından önem taşıyan projeler ve Tarım ve Orman Bakanlığı ile yapılacak ortak çalışmalar ele alındı.
Görüşmenin verimli geçtiğini belirten Başkan Muhsin Dere, ilçeye yönelik destek ve iş birliklerinin artırılması konusunda önemli değerlendirmelerde bulunduklarını ifade etti.
Başkan Dere, nazik kabulleri ve yapıcı istişareleri dolayısıyla Bakan Yardımcısı Ahmet Bağcı’ya teşekkür etti.
Muhabir: Merve Kayış




