Gerçekleşen ziyarette, karşılıklı görüş alışverişinde bulunulurken, şehirler arası iş birliği ve yerel yönetim çalışmaları üzerine değerlendirmeler yapıldığı öğrenildi. Ziyaretin ardından açıklamada bulunan Başkan Aşgın, gösterilen misafirperverlik dolayısıyla Niğde Valisi Nedim Akmeşe’ye teşekkür etti.
Muhabir: Ebru Çalık

