Uğurludağ Ziraat Odası Başkanlığı, Tohum Eleme Tesisi’nin çalışma düzenine ilişkin açıklama yaptı. Yapılan duyuruya göre, Uğurludağ Tohum Eleme Tesisi yalnızca bu hafta cumartesi ve pazar günleri hizmet vermeyecek.
Açıklamada, sonraki haftalarda tesisin normal çalışma düzenine döneceği ve cumartesi günleri de çiftçilere hizmet vermeye devam edeceği belirtildi. Uğurludağ Ziraat Odası Başkanlığı, duyurunun tüm üreticiler tarafından dikkate alınmasını istedi.
Muhabir: Ebru Çalık

