İl Müdür Yardımcıları İsmail Çitil ve Kubilay Kavukçu başkanlığında düzenlenen toplantıya, şube sorumluları katıldı.
Toplantıda, iç kontrol sistemine ilişkin usul ve esasları içeren yönerge detaylı şekilde ele alınırken, sistemin etkinliğinin artırılması, kurumsal işleyişte şeffaflık ve hesap verebilirliğin güçlendirilmesi konuları değerlendirildi. Ayrıca mevcut uygulamalar gözden geçirilerek süreçlerin daha verimli hale getirilmesine yönelik görüş alışverişinde bulunuldu.
Katılımcıların aktif katkılarıyla gerçekleşen toplantıda, iç kontrol mekanizmalarının kurum kültürü içerisinde daha etkin uygulanmasının önemi vurgulanırken, kurumlar arası koordinasyon ve iş birliğinin artırılması yönünde ortak anlayış benimsendi.
İl Müdürlüğü yetkilileri, kamu kaynaklarının etkili, ekonomik ve verimli kullanımı için iç kontrol çalışmalarının kararlılıkla sürdürüleceğini ifade etti.



