Sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda gençlere hitap eden Başkan Aşgın, “Samsun Üniversitesi Diyanet Genç Ofis’ten kardeşlerimizi şehrimizde misafir ediyoruz. Dünyanın Merkezi’ne hoş geldiniz gençler; keyifli gezmeler, iyi eğlenceler.” ifadelerini kullandı. 

Belediye kendi imkanları ile üretiyor: Çalışmalar sürecek
Belediye kendi imkanları ile üretiyor: Çalışmalar sürecek
İçeriği Görüntüle

Gençlik Buluşmaları Devam Edecek

Çorum Belediyesi’nin gençlere yönelik yürüttüğü misafir programlarının önümüzdeki dönemde de devam etmesi planlanıyor. Başkan Aşgın, gençlik odaklı projelere büyük önem verdiklerini vurgulayarak, “Gençler bizim geleceğimiz. Onların gelişimi için her türlü desteği vermeye devam edeceğiz.” dedi. Samsun Üniversitesi’nden gelen öğrenciler ise misafirperverliklerinden ötürü Başkan Aşgın’a ve Çorum Belediyesi’ne teşekkür ederek, bu tür programların hem kardeşlik duygularını pekiştirdiğini hem de şehirlerarası kültürel bağları güçlendirdiğini ifade etti.

Muhabir: Naci Aygün