Osmancık Belediyesi, sürdürülebilir enerji hedefleri doğrultusunda ilçedeki Güneş Enerji Santrali'nde (GES) bakım ve onarım çalışmalarını tamamladı. Belediye ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalarda sistemin verimliliği artırılırken, olası arızaların önüne geçilmesi amaçlandı. Yapılan iyileştirmeler sayesinde GES'in elektrik üretim kapasitesinde artış hedefleniyor.

ADEM kursiyerlerine ‘Dijital Bağımlılık’ eğitimi
ADEM kursiyerlerine ‘Dijital Bağımlılık’ eğitimi
İçeriği Görüntüle

Su Kuyularında Verimlilik Artırılıyor

Öte yandan ilçede içme suyu ihtiyacının karşılandığı su kuyularında da teknik bakım ve yenileme çalışmaları yapıldı. Belediye ekipleri, mevcut sistemlerde yaşanabilecek arızalara karşı önleyici adımlar atarken, su temininde sürekliliğin sağlanması için gerekli ekipmanların kontrollerini gerçekleştirdi. Yapılan müdahalelerle birlikte su kalitesinin korunması ve kesintilerin önüne geçilmesi hedefleniyor.

Muhabir: Naci Aygün