Osmancık Belediyesi, sürdürülebilir enerji hedefleri doğrultusunda ilçedeki Güneş Enerji Santrali'nde (GES) bakım ve onarım çalışmalarını tamamladı. Belediye ekipleri tarafından gerçekleştirilen çalışmalarda sistemin verimliliği artırılırken, olası arızaların önüne geçilmesi amaçlandı. Yapılan iyileştirmeler sayesinde GES'in elektrik üretim kapasitesinde artış hedefleniyor.

Su Kuyularında Verimlilik Artırılıyor
Öte yandan ilçede içme suyu ihtiyacının karşılandığı su kuyularında da teknik bakım ve yenileme çalışmaları yapıldı. Belediye ekipleri, mevcut sistemlerde yaşanabilecek arızalara karşı önleyici adımlar atarken, su temininde sürekliliğin sağlanması için gerekli ekipmanların kontrollerini gerçekleştirdi. Yapılan müdahalelerle birlikte su kalitesinin korunması ve kesintilerin önüne geçilmesi hedefleniyor.






