Hastane yönetimi, görev yapan hemşirelerle bir araya gelerek günlerini kutladı. Programda sağlık hizmetlerinin önemli bir parçası olan hemşirelerin özverili çalışmaları ve sağlık sistemine sundukları katkılar vurgulandı.

Hastane yönetimi tarafından yapılan açıklamada, “Bu vesileyle hastanemizde görev yapan tüm hemşirelerimize yaptıkları özverili hizmetlerden dolayı teşekkür ediyoruz” ifadelerine yer verildi.

Osmancık'ta tarım arazileri drone ile denetlendi
Osmancık'ta tarım arazileri drone ile denetlendi
İçeriği Görüntüle

Program, hemşirelere yönelik iyi dileklerin paylaşılmasıyla sona erdi.

Muhabir: Ebru Çalık