Belediye binasında vatandaşların yoğun katılımı ile gerçekleşen bayramlaşmada tüm konuklarıyla yakından ilgilenen Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör, gördüğü ilgiden bir hayli memnun kaldı.

Başkan Gelgör, Tüm İslam aleminin Kurban Bayramını kutlayarak, “bayramlar; birlik ve beraberliğin, dostluk ve kardeşliğin, gönülden paylaşmanın en güzel vesilesidir. Kurban Bayramınızı en içten dileklerimle kutlar, sevdiklerinizle birlikte sağlık, huzur ve mutluluk dolu bir bayram geçirmenizi dilerim” dedi. Bayramlaşmada konuklara bayram şekeri ile tatlı ve çay ikramında bulunuldu.

Muhabir: Ebru Çalık





