Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir, Kent Meydanı Saat Kulesi civarına elektrikli araç dolum sistemi kurulacağını duyurdu.
Başkan İsbir, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Kent Meydanı Saat Kulesi civarına araç elektrik dolum sistemi kuruyoruz. Hayırlı olsun.” ifadelerini kullandı.
Kurulacak sistemle birlikte Ortaköy’de elektrikli araç kullanıcılarının şarj ihtiyacının karşılanması ve ilçenin ulaşım altyapısına yeni bir hizmet kazandırılması hedefleniyor.