Başkan İsbir’den Sağlık-Sen’e hayırlı olsun ziyareti
Başkan İsbir’den Sağlık-Sen’e hayırlı olsun ziyareti
İçeriği Görüntüle

Etkinlikte, Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün 19 Mayıs 1919’da Samsun’a çıkarak başlattığı bağımsızlık mücadelesinin önemine vurgu yapıldı. Program kapsamında gençler ve vatandaşlar bayram coşkusunu birlikte yaşadı.

701700465 1478122081023885 7347065706454199738 N

Ortaköy Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşları olmak üzere tüm kahramanların rahmet ve minnetle anıldığı belirtilerek, gençliğin azmi ve umuduyla geleceğe birlikte yüründüğü ifade edildi.

703296643 1478121967690563 9189883957899957720 N

Kaymakamlık, tüm vatandaşların 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladı. Yürüyüşe Ortaköy Kaymakamı Burak Şapaloğlu, Ortaköy Belediye Başkanı Taner İsbir, bazı daire müdürleri, öğretmenler ve öğrenciler ile vatandaşlar katıldı.

Muhabir: Ebru Çalık