Ziyarette Çorum’daki sağlık yatırımları ve sağlık çalışanlarının talepleri ele alındı.
Milletvekili Oğuzhan Kaya’nın sivil toplum kuruluşları ve sendika temsilcileriyle sürdürdüğü istişareler kapsamında gerçekleşen görüşmede, ilde yürütülen sağlık hizmetleri, devam eden yatırımlar ve sağlık personelinin özlük hakları masaya yatırıldı.
Samimi bir ortamda gerçekleşen ziyarette, sağlık çalışanlarının pandemi sürecinden bu yana ortaya koyduğu fedakârlığa dikkat çeken Kaya, iletilen taleplerin takipçisi olacağını ifade etti.
Ziyaret sonrası açıklamada bulunan Milletvekili Oğuzhan Kaya, “Sağlık-Sen Çorum Şube Başkanı Sayın Ahmet Saatçi’yi Gazi Meclisimizde misafir ederek ilimiz üzerine istişarelerde bulunduk. Nazik ziyaretleri ve hoş sohbetleri için kendilerine teşekkür ediyorum” dedi.