Çorum’da Rehber Öğretmenlere “Psikolojik İyi Oluş” Konferansı
Çorum’da Rehber Öğretmenlere “Psikolojik İyi Oluş” Konferansı
İçeriği Görüntüle

Valilik makamında gerçekleşen ziyarette, karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu. İl genelinde yürütülen çalışmalar ve çeşitli konuların ele alındığı görüşmenin samimi bir ortamda geçtiği bildirildi. Ziyaret sonunda Milletvekili Oğuzhan Kaya, Vali Ali Çalgan’a misafirperverliğinden dolayı teşekkür etti.

Muhabir: Ebru Çalık