Bayramların yalnızca birer takvim günü olmadığını ifade eden Çıplak, “Bu anlamlı günler, dargın gönülleri birleştirir, sıkılmış yumrukları gevşetir, hasretleri vuslata dönüştürür. Bayramlar, iç dünyamızı gözden geçirme ve ilişkilerimizi yeniden değerlendirme vesilesidir” dedi.
Kurban Bayramı’nın, hem bireysel hem toplumsal düzeyde ahlaki ve manevi bir yenilenme sağladığına dikkat çeken Çıplak, “Kurban ibadeti, paylaşma bilinciyle eda edilmekte; yardımlaşma ve dayanışma kültürümüzü yeniden hatırlatmaktadır. Bu da kalplerimizi, sofralarımızı ve umutlarımızı çoğaltmaktadır” ifadelerini kullandı.
“TÜRKİYE, ORTAK YURDUMUZDUR”
Toplumsal kutuplaşmanın yerine kucaklaşmanın tercih edilmesi gerektiğini belirten Çıplak, “Bir milletin gücü, birlik ruhundadır. Ne kadar kenetlenirsek o kadar güçlü kalırız. Türkiye, hepimizin ortak yurdu, müşterek hazinesidir. Bu topraklar, milletimizin şerefli varlığının tezahürüdür” dedi.
“TRAFİK UYARISI DA YAPTI”
Bayram tatilinde yola çıkacak vatandaşlara trafik uyarısında da bulunan İl Başkanı Çıplak, “Sıla-i rahim niyetiyle yola çıkan her kardeşimizin sağ salim yuvasına dönmesi hepimizin ortak dileğidir. Lütfen trafik kurallarına azami özen gösterelim” şeklinde konuştu.
Mehmet İhsan Çıplak mesajının sonunda, aziz Türk milletinin, şehit ailelerinin ve tüm Türk-İslam âleminin Kurban Bayramı’nı kutladı; sağlık, esenlik ve bereket dolu bir bayram temennisinde bulundu.

