Öğrencilerin hazırladığı eserlerin yer aldığı sergide, çevre bilinci, doğa sevgisi ve geleceğe dair duyarlılık temalarının ön plana çıktığı belirtildi.
Başkan Veli Aylar, sergide emeği geçen öğretmen ve öğrencileri tebrik ederek, bu tür kültürel ve sanatsal etkinliklerin öğrencilerin gelişimine önemli katkı sunduğunu ifade etti.

Mecitözü Belediyesi’nden yapılan açıklamada, serginin hazırlanmasında emeği geçen Atatürk Ortaokulu Resim Öğretmeni Selviye Ergün’e, öğretmenlere ve öğrencilere teşekkür edildi.
Muhabir: Ebru Çalık





