Konserde koronun seslendirdiği birbirinden güzel türkülere alkış tutarak eşlik eden Huzurevi sakinleri, moral dolu keyifli bir gece geçirme fırsatı buldular.

Osmancık Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Salonu’nda Fatma Ören’in sunumuyla gerçekleştirilen konserde; Şef Özkan Arslan yönetiminde koro üyeleri Hüseyin Çetinkaya, Halil Çaylak, Dursun Boyacı, Azim Karatepe, Abdullah Karakış, Şükran Uysaler, Ayşe Buldu, Semiha Derindere, Dilek Cesur, Gamze Acar, Zehra Bilgili ve Gülşah Kılıç Derindere tarafından yurdum değişik yörelerinden duygu dolu eserler seslendirdi.
Osmancık Belediye Kent Konseyi Başkanı Ceyhan Dölcü, Kent Konseyi Müzik Korosu’nun ilçede gönüllü sanatserlerce oluşturulduğunu belirterek, konserin Kent Konseyi etkinlikleri kapsamında verildiğini ve konsey salonunda 4 aydır TRT repertuarında eserleri okumak için çalışma yürüttüklerini ifade etti.

Konserin ardından bir açıklama yapan Osmancık Huzurevi Yaşlı Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürü Arif Şentürk, konserin huzurevi sakinlerince yoğun ilgi ile izlendiğini belirterek, Kent Konseyi Müzik Korosu'na teşekkür ederek başarı dileğinde bulundu.






