Okul tarafından yapılan açıklamada, öğrencilerin sevincine ortak olan başta Neval Hanım olmak üzere kreş ve gündüz bakımevi öğretmenlerine teşekkür edildi.

Sene sonu pikniğinde yapılan pizza ikramının öğrencilerin yüzlerinde unutulmaz gülümsemelere vesile olduğu belirtilen açıklamada, bu desteğin paylaşma ve dayanışma ruhunun güzel örneklerinden biri olduğu ifade edildi.

Kamil Okulu Ailesi tarafından yapılan açıklamada, “Bir dilim pizza, kocaman bir mutluluğa dönüştü. Çocuklarımız adına minnettarız” ifadelerine yer verildi.

Okul yönetimi, gösterdikleri duyarlılık, samimiyet ve katkılarından dolayı destek veren öğretmenlere teşekkür ederek iyiliklerinin daim olması temennisinde bulundu.





