Ziyarette Deneyim Koleji Danışmanı İsmail Erdoğan ile Osmancık Deneyim Koleji Müdürü Duygu Aksoy hazır bulundu.
Ziyarette Osmancık Deneyim Koleji’nde sürdürülen hazırlıklar hakkında Başkan Gelgör’e bilgiler veren Deneyim Koleji Kurucusu Mustafa Şimşek, hazırlıkların tüm hızıyla devam ettiğini belirterek, 2025-2026 Eğitim Öğretim yılında öğrenciler ve velilerle Osmancık’ta buluşacak olmanın mutluluğu içerisinde olacaklarını ifade etti.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade eden Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör, Osmancık’a yeni bir eğitim kurumu kazandırmalarından dolayı Mustafa Şimşek ve beraberindekilere teşekkür etti.
Muhabir: Ebru Çalık



