Osmancık Kızılayı öncülüğünde ‘Kanımızda İyilik Var’ sloganı çerçevesinde düzenlenen kampanyaya öğrenciler ile velilerin ilgili büyük oldu.
Osmancık İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Şube Müdürleri Şahin Gürer ve Hasan Çınar de kan bağışında bulunarak, kampanyaya destek verdiler.

Muhabir: Naci Aygün




