MHP Osmancık İlçe Başkanı Av. Bekir Dağ başkanlığındaki heyet Osmancık Kaymakamı Furkan Duman ile Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör’ü makamında ziyaret etti.

Samimi bir ortamda geçen her iki ziyarette de Osmancık’ın sorun ve talepleri üzerine karşılıklı fikir alışverişinde bulunuldu. Osmancık Kaymakamı Furkan Duman, ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek, Bekir Dağ ve yönetimine başarı dileğinde bulundu.

Osmancık Belediye Başkanı Ahmet Gelgör ise nazik ziyaretleri dolayısıyla Bekir Dağ ve teşkilat üyelerine teşekkür ederken, “birliğimiz ve dirliğimiz daim olsun” ifadesini kullandı.
Muhabir: Ebru Çalık




