Gerçekleşen ziyarette karşılıklı görüş alışverişinde bulunulurken, şehirler arası iş birliği ve çeşitli konular üzerine değerlendirmeler yapıldı. Ziyaret sonrası açıklamada bulunan Başkan Aşgın, misafirperverliğinden dolayı Vali Ali Fidan’a teşekkür etti.
Muhabir: Ebru Çalık

