Baro Başkanı Kalıpçı, meslektaşı Av. Nilay Altıaylık’ın ofis açılışına katılarak hayırlı olsun dileklerini iletti.
Kalıpçı, yaptığı paylaşımda, “İlimiz merkezinde avukatlık ofisini açan değerli meslektaşım Av. Nilay Altıaylık’ın bu güzel ve anlamlı gününde yanında olmaktan büyük mutluluk duyduk” ifadelerini kullandı.
Yeni ofisin Av. Altıaylık’a başarı, bereket ve hayırlı çalışmalar getirmesini temenni eden Kalıpçı, meslek hayatında nice güzel başarılara imza atması dileğinde bulundu.
Muhabir: Ebru Çalık


