Sağlık

Yıkılıp, yeniden yapılacak: Geçici adresinde hizmet veriyor

Çorum’da mevcut binası yıkılarak yeniden yapılacak olan Gazi Aile Sağlığı Merkezi, geçici hizmet binasında vatandaşlara hizmet vermeye başladı.

Abone Ol

Çorum İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Sinan Zehir ile Halk Sağlığı Hizmetleri Başkanı Dr. Hüseyin Göksal, Sağlık Bakanlığı’nın 2026 yılı yatırım programına alınan Gazi Aile Sağlığı Merkezi’ni ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında incelemelerde bulundu.

Üçtutlar Mahallesi Eşref Hoca Caddesi No: 6 adresinde hizmet veren mevcut Gazi Aile Sağlığı Merkezi binasının yenilenmesine karar verilmesi üzerine merkez, aynı mahallede bulunan Anadolu 5. Sokak No: 20 adresindeki geçici hizmet binasına taşındı.

Sağlık çalışanlarıyla bir araya geldi

Ziyarette aile hekimleri ve sağlık personeliyle görüşen İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Sinan Zehir, sunulan sağlık hizmetleri hakkında bilgi aldı. Hizmetlerin daha etkin, verimli ve vatandaş odaklı şekilde sürdürülebilmesi için değerlendirmelerde bulunuldu.

Ziyaret kapsamında, bölgede yapılması planlanan ve proje çalışmaları devam eden 9 hekimli yeni Aile Sağlığı Merkezi binası da gündeme alındı. Yeni binanın planlama sürecinde, sahada görev yapan sağlık çalışanlarının ihtiyaç ve beklentilerinin dikkate alınmasının önemine vurgu yapıldı.

Yeni bina için proje çalışmaları sürüyor

İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Sinan Zehir, yeni Aile Sağlığı Merkezi binasının en kısa sürede vatandaşların hizmetine sunulması için proje çalışmalarının hızla devam ettiğini belirtti. Proje sürecinin tamamlanmasının ardından yapım çalışmalarına başlanacağı ifade edildi.

Zehir, taşınma sürecinde özveriyle görev yapan aile hekimlerine ve sağlık çalışanlarına teşekkür etti.

Mevcut binada inceleme yapıldı

Gazi Aile Sağlığı Merkezi ziyaretinin ardından İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Sinan Zehir, yıkılarak yeniden yapılacak mevcut hizmet binasında teknik ekiple birlikte incelemelerde bulundu. İnceleme sırasında yatırım süreci, proje hazırlıkları ve planlanan çalışmalar değerlendirildi.

Hayata geçirilecek yatırımın, sağlık çalışanları için daha modern, güvenli ve işlevsel bir çalışma ortamı sağlayacağı, vatandaşların ise birinci basamak sağlık hizmetlerine daha nitelikli ve konforlu koşullarda erişimine katkı sunacağı belirtildi.

Yeni hizmet binasının yapım çalışmalarının tamamlanmasının ardından bölge halkının hizmetine sunulması hedefleniyor.