Güncel

SGK’da hizmet içi eğitim programı başarıyla tamamlandı

Çorum Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü personeline yönelik düzenlenen “İletişim ve Kendini Yönetme” konulu hizmet içi eğitim programı tamamlandı.

Abone Ol

Hitit Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğretim üyesi Gökben Bayramoğlu tarafından verilen eğitimin, ikinci grup personele yönelik son oturumu kurumun toplantı salonunda gerçekleştirildi.

Eğitim programında; etkili iletişim becerileri, iş ortamında sağlıklı iletişim kurma yöntemleri, stres yönetimi, öz farkındalık ve kendini yönetme teknikleri ele alındı. Katılımcılara, mesleki yaşamda karşılaşılan iletişim sorunlarının çözümüne yönelik uygulamalı örnekler sunulurken, bireysel ve kurumsal verimliliği artırmaya dönük yaklaşımlar paylaşıldı.

Yetkililer, programın personelin mesleki gelişimine katkı sağladığını, kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve hizmet kalitesinin artırılması açısından önemli olduğunu vurguladı. Eğitim sonunda, programa sunduğu katkılardan dolayı Prof. Dr. Gökben Bayramoğlu’na teşekkür edildi. Çorum SGK İl Müdürlüğü, personelin kişisel ve mesleki gelişimini destekleyen eğitim faaliyetlerinin önümüzdeki dönemde de sürdürüleceğini bildirdi.