Osmancık Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğüne bağlı Su ve Kanalizasyon Ekipleri tarafından kanalizasyon altyapısını güçlendirmek amacıyla başlatılan çalışmalar kapsamında Yeşilçatma, Esentepe ve Koyunbaba mahallelerini kapsayan bölgede 1 kilometre uzunluğundaki 300’lük kanalizasyon hattı döşeme çalışmaları tamamlandı.
Yapılan çalışmalarla bölgedeki kanalizasyon altyapısı daha güçlü ve sağlıklı hale getirildi. Osmancık Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, ilçenin altyapısını güçlendirmek adına sürdürülen çalışmaların yoğun bir tempoda devam ettiği belirtilerek, “altyapı çalışmalarımız planlı ve kararlı bir şekilde devam ediyor. Hedefimiz, altyapı ve üst yapısıyla Osmancık’ı her alanda modern ve huzurlu bir ilçe haline getirmektir. Osmancık Belediyesi olarak bu konuda kararlı bir şekilde çalışmaya devam ediyoruz” denildi.