Osmancık İlçe Müftülüğü, "Kurbanını paylaş, kardeşinle yakınlaş” şiarıyla milletin emanetleri büyük bir titizlikle ihtiyaç sahiplerine ulaştıracak.
2025 yılı Vekaletle Kurban Bağış Standı, 05 Mayıs Pazartesi günü itibariyle Osmancık Beylerçelebi Camii avlusunda makbuz karşılığında bağış kabulüne başladı.
Bu yılın ilk Vekaletle Kurban Bağışı ise Din Görevlisi Murat Bolat'tan geldi. Kurban Vekaletini teslim alan TDV Muvazzaf Personeli Sacit Meraklı ve Yeni Camii İmam-Hatibi Turan Sekili kendisine teşekkür ederek şu ifadeleri kullandı:
"Her alanda örnek davranış sergileyen hocalarımız bu konuda da öncü olmaya devam ediyorlar. İmkânı olan bütün kardeşlerimizi bu hayır yarışına katılmaya davet ediyoruz. Bağışlanan bir hisse kurban, Allah'ın izniyle binlerce dua olarak bizlere geri dönecektir."