Çorum’un Osmancık ilçesinde Kızılırmak’a düşen bir kedi, duyarlı vatandaşların ihbarı üzerine olay yerine sevk edilen Osmancık Belediyesi İtfaiye ekipleri tarafından kurtarıldı.
Mustafa Ulusoy’un haberine göre, Irmakta mahsur kalan kediyi fark eden vatandaşlar, durumu vakit kaybetmeden Osmancık Belediyesi İtfaiyesi’ne bildirdi. Kısa sürede olay yerine ulaşan itfaiye ekipleri, titiz ve kontrollü bir çalışma yürüterek kediyi sudan sağ olarak çıkardı.
Kurtarılan kedinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenilirken, olay çevrede bulunan vatandaşlara duygusal anlar yaşattı. İtfaiye ekiplerinin özverili müdahalesi ise takdirle karşılandı.